News

A dracului treabă! Scandal Kaufland. Protecția consumatorului: NU este un caz izolat

Protecția Consumatorului Brașov s-a autosesizat vineri în urma relatărilor din presă privind incidentul dintr-un supermarket din Odorheiul Secuiesc, și a dispus sancționarea acestui agent economic cu suma de 10.000 de lei, a anunțat Sorin Susanu, comisar-şef CRPC Braşov, într-o intervenție telefonică la Antena 3.

”Din păcate, lucrurile așa stau. Am dispus o verificare la acel agent economic dar și în judeţele Harghita, Covasna şi Mureş. Spre surprinderea noastră, comisarii au constatat azi că persoana care deservea acel grill nu stăpânea limba română și nu se putea exprima corespunzător, fluent”, a spus Sorin Susanu.

De asemenea, acesta a precizat că agentul economic cu pricina a mai fost sancționat, în 2015, pentru o problemă similară, cu suma de 5.000 de lei. De această dată s-a aplicat o sancțiune de 10.000 de lei.

În mediul online a apărut joi o înregistrare din care reiese că un bărbat care dorea să cumpere mici de la un supermarket din Odorheiu Secuiesc nu a fost servit de vânzătoare pentru că ar fi fost român şi nu vorbea limba maghiară. Tot din videoclip reiese că tatăl angajatei i-a recomandat clientului să înveţe limba maghiară.

Și Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării (CNCD) s-a autosesizat în acest caz.

To Top