News

Abuzul față de Antena 3, în toate ziarele internaționale. Premierul tehnocrat, în corzi

Pe prima pagina a presei internaţionale s-a scris despre declaraţiile din Senat ale premierului României, Dacian Cioloş. Publicaţii importante precum New York Times şi mai multe posturi străine de ştiri au tratat acest subiect, inclusiv prima declaraţie a preşedintelui Klaus Iohannis în cazul Antena 3.

Într-un articol preluat de mai multe publicaţii şi posturi de ştiri internaţionale, jurnaliştii Associated Press au scris că premierul Dacian Cioloş a apărat legitimitatea ordinului de evacuare emis de ANAF, dar a admis că perioada de cinci zile acordată pentru evacuarea sediilor este prea scurtă. ciolos antena 3Ştirea a fost preluată şi de presa din Statele Unite. Încă din titlul articolului, cei de la New York Times, dar şi posturile americane Fox News, abc News şi CNBC News au detaliat atitudinea premierului român în faţa abuzului la care este supusă Antena 3. Ecourile situaţiei fără precedent în care se află cele cinci televiziuni ale trustului Intact au ajuns până pe continentul australian. Australia News a menţionat declaraţia preşedintelui Klaus Iohannis în legătură cu intervenţia brutală a inspectorilor fiscului.dacian_ciolos_76486900Şi tabloidul britanic Daily Mail a scris că premierul român Dacian Cioloş a declarat că autorităţile financiare ale statului sunt autonome şi nu are nicio putere să le spună ce să facă.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.

To Top

Distribuiti

Daca ti-a placut acest articol, da-i share , pentru ca si prietenii tai sa citeasca

Shares