Life

Asta se întâmplă cu tine după ce renunți complet la carne

Cercetarile efectuate recent în Statele Unite de către Universitatea George Washington Scoala de Medicina din Washington au aratat ca participantii care taie carnea din dieta lor pierd în jur de 7-8 kilograme, în medie. download-3Autorul principal al studiului, Neal Barnard, a spus că o dieta bazata pe legume și fruncte poate face ca persoana respective să piardă în greutate, fără să stea zilnic să-și numere caloriile și fără exerciții fizice în exces.

Bacteriile intestinale se vor diminua

87d78980-8160-0131-b9ee-56c52b8bf1ee

Un studiu din 2014 făcut de catre Universitatea orașului New York a explorat diferența dintre bacteriile intestinale gasite în omnivori, vegani și vegetarieni, și a găsit diferențe în toate cele trei, cu cea mai mare diferența fiind cea dintre omnivori și vegani.

Aceasta a constatat că veganii avut mai puține specii de bacterii intestinale. Nu știu cu adevărat ce înseamnă asta, dar trebuie să fie un lucru bun, nu?

Poți diminua problemele de sanatate

the-office

O dieta vegetariana echilibrata iti poate da suficiente elemente nutritive, dar,cu toate acestea poate fi destul de greu pentru a obține suficient fier, vitamina D si vitamina B12.

Atâta timp cât mâncați o multime de nuci, fructe, legume de culoare verde inchis ar trebui să fie în regulă. Pentru vitamina B12, în special, puteți găsi o mulțime in produsele din soia. În timp ce ouă, cereale și unele lactate pot fi o sursă de vitamina D.

Se poate reduce riscul de cancer

UNILAD-giphy62754

A fost o zi foarte întunecată anul trecut, atunci când Organizația Mondială a Sănătății a spus despre carnea procesata ca este la fel de cancerigena ca țigările și alcoolul. Doar consumul de 50g de carne pe zi poate crește riscul de cancer intestinal cu 18 la suta, asa ca s-ar putea sa avem un motiv să ne îndreptăm spre un stil vegan.

Mai puține boli de inimă

Oamenii de stiinta au venit recent cu vestea despre carnea rosie care dezvolta boli de inima. Studiul facut de Institutul de Cercetare din SUA Lerner a aratat ca un nutrient gasit in produsele alimentare  poate crea o reacție care contribuie la dezvoltarea bolilor de inima.

Sunt doar cateva aspecte care ar trebui să te faca sa te gandesti de doua ori daca nu ar trebui sa mai reduci un pic consumul de carne. Acesta nu a fost un text pro vegetarieni ci doar a arătat cateva aspecte. Următorul text va fi despre bolile aduse de stilul vegan.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată.

To Top