News

Cum critică PNL activitatea Guvernului? Îl roagă pe Cioloș să intre în partid

Dacian Cioloș refuză liberalii și spune că nu se înscrie în PNL. Rugămințile liberalilor s-au regăsit în ceea ce trebuia să fie o ședință PNL – Cioloș care viza activitatea guvernului. Practic, PNL anunțase că își va spune nemulțumirile față de acțiunile guvernului, dar liberalii au uitat de asta și au sfârșit să se roage de premier să le fie alături.gorghiu si iohannis

„Am spus foarte clar. Mi-am luat un angajament clar și vreau să spun pentru ultima dată că până la sfârșitul mandatului nu o să mă înscriu într-un partid politic și nu voi participa la parlamentare. Nu fac afirmații după ce voi face după terminarea mandatului. Vreau să-mi termin mandatul în mod onest. Îmi pare rău că Guvernul este asimilat cu PNL. Nu pot comanda oamenilor cum să vadă lucrurile. Unii spun de exemplu că e guvernul lui Soros. Suntem într-un an electoral și vreau să ținem economia României pe linia de plutire. Nu m-am angajat să rezolvăm problemele lăsate nerezolvate de ani de zile”, a spus Cioloș după ședință.

Premierul Cioloş s-a întâlnit marţi, la ora 17:00, cu liderii PNL, iar cel mai important punct de pe agenda discuţiilor trebuie să fie legea privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanţe pe perioada vacanţei parlamentare, după ce PSD, ALDE şi UNPR au anunţat că vor restrângerea domeniilor de legiferare.

Un alt punct pe agenda discuţiilor dintre liderii PNL şi prim-ministrul Dacian Cioloş va fi depolitizarea administraţiei publice, în contextul în care liberalii au acuzat implicarea mai multor prefecţi şi şefi din deconcentrate în campania electorală pentru alegerile locale. Totodată, liberalii vor să ştie stadiul pachetului legislativ privind reforma administraţiei publice, anunţat de Guvern la începutul anului, şi despre care premierul Cioloş a spus că va fi făcut public după alegerile locale.

Liderii PNL vor aborda în cadrul întâlnirii cu şeful executivului şi situaţia investiţiilor publice, nivelul actual în comparaţie cu estimările făcute de Guvern la preluarea mandatului. În acest context se va discuta şi despre stadiul absorbţiei fondurilor europene, unul dintre marile eşecuri ale actualului executiv, din cauza căruia ministrul de resort a fost schimbat din funcţie.

Revenim…

loading...
To Top